اعضای هیات علمی گروه آموزشی علوم خاک از شرکت فراکود آلی مازندران بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی دانشکده و به نقل از معاونت پژوهش و فنآوری دانشگاه: در راستای افزایش تبادل و همکاری های دانشگاه با جامعه و صنعت، اعضان محترم هیأت علمی گروه مهندسی خاک و مدیران ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه علوم کشاوری و منابع طبیعی ساری از شرکت فرا کود آلی مازندران بازدید کردند.

دکتر قاسم اسدپور اتوئی، مدیر امور فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اعلام کرد: اعضان محترم هیأت علمی گروه مهندسی خاک و مدیران ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه علوم کشاوری و منابع طبیعی ساری از شرکت فرا کود آلی مازندران، اولین و بزرگترین تولید کننده کودهای پایه سلولزی (طبیعی) کشور در مجموعه هلدینگ صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید به عمل آوردند.

دکتر قاسم اسدپور اتوئی افزود: در این بازدید با مدیر عامل و کارشناسان بخشهای فنی و تولید شرکت، مذاکره و تبادل نظر داشتند.

دکتر حبیبی، مدیر عامل شرکت فرا کود آلی مازندران ، ضمن استقبال و تشکر از حضور دانشگاهیان در کارخانه آمادگی شرکت را جهت هر گونه همکاری اعلام داشته و بیان کرد: نتایج این بازدیدها و ارتباطات دو جانبه منجر به اشتغال زایی و استفاده بهینه از منابع گردد.

مدیر عامل شرکت فرا کود آلی مازندران اظهار کرد: لازم به ذکر است شرکت فرا کود آلی مازندران ، از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت نموده و اکنون با تولید بیش از ده گروه انواع کودهای مایع و جامد نقش مهمی در توسعه بخش های کشاورزی، باغداری، فضای سبز و تولید قارچ های خوراکی کشور میباشد.