تقدیر از برگزیدگان فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش‌مصنوعی

 آئین تقدیر از برگزیدگان فراخوان تدوین سرفصل های آموزشی هوش مصنوعی با حضور معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مدیران، ستادهای علمی و فناوری، اساتید و دانشجویان علاقمند، سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. درهمایش برگزیدگان فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش‌مصنوعی، از سه عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تقدیر شد.

در این همایش دکتر امید جمشیدی از گروه ترویج و آموزش کشاورزی، دکتر محمد عسکری از گروه مکانیک بیوسیستم و دکتر فاطمه شکریان از گروه علوم و مهندسی آبخیزداری سه عضو هیات علمی دانشگاه ضمن کسب رتبه برتر دربین برگزیدگان این رویداد حضور داشتند. همچنین ۵۰ طرح درس برتر در چهار حوزه علوم پزشکی، علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه و کشاورزی انتخاب و از اساتید و همکاران ایشان در طراحی سرفصل های آموزشی هوش مصنوعی کاربردی  تقدیر  شد.

لازم به ذکر است که دربین طرحهای برگزیده ۶ طرح دربخش کشاورزی بود که ازین بین ۳ طرح متعلق به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بود. دانشکده علوم زراعی  این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده و سربلندی و موفقیت دانشگاه را آرزومند است.